Lisätietoja

PASILAN FYSIOTERAPIA OY MUUTTAA!

1.1.2020 lähtien T:mi Hannu Puolakanaho fysioterapeutti/pofy ottaa vastaan asiakkaita Viikissä(Latokartanossa) Teen  myös tarvittaessa kotikäyntejä.

Perustin Pasilan Fysioterapian Joulukuussa 1991. Asiakkaita olen vuosien varrella tavannut paljon ja olen olen suorittanut lukuisia lisäkoulutuksia.  Podiatrisesta erikoiskoulutuksesta valmistuin Turun AMK.sta 1996! Sain oikeuden käyttää lyhennettä POFY!
www.askelklinikat.fi

Pasilan Fysioterapia Oy:n kautta teen monipuolisesti erilaista hyvinvointipalveluja!

On aika siirtyä oireen hoitamisesta sen oireilun syyn selvittämiseen ja myös asiakkaan omaan aktiiviseen osallistumiseen oman hyvinvointinsa ylläpitämiseen ja parantamiseen.

LEMUURIA Tietoisuuden lisääminen on uusi palveluni, joka on lähellä sydäntäni ja erittäin ajankohtainen tässä hetkessä. Teen myös energiaasi aktivoivaa hoitoa sinun niin halutessasi!

Diabetes on lisääntyvä kansansairaus ja haluan olla mukana tukemassa diabetesta sairastavien omahoitoa! Suoritin Rastorilla Wellness-alan ammattitutkinnon 2015 saadakseni lisää tietoa ravinnon merkityksestä sairauksien syntymisessä ja niistä irtautumiseen!

Verenkiertoelimistön toimintahäiriöt ovat huomattavan yleisiä ja valitettavan huonosti tunnettuja mikroverenkierron osalta. American Heart Assosiationin mukaan kaikkien kroonisten sairauksien taustalla on "small vessel desease" Siitä syystä Bemer-verisuoniterapia, jolla voidaan aktivoida pikkuvaltimoiden rytmistä liikettä(vasomotion) on lähellä sydäntäni.

Bemer-verisuoniterapian käyttökokemuksia voi lukea www.hellisolujasi.fi

Ajanvaraus kotisivujen yläpalkista olevassa linkissä tai Hannu Puolakanaho 0505510510. tai yhteydenottopyyntö

TERVETULOA SEKÄ VANHAT ETTÄ UUDET ASIAKKAAT!